Hur man pimpar en almenacka!

I våran skola får vi gymnasiealmenackor som är rätt bra men rätt fullproppade med reklam,
och för att göra den lite roligare så tänkte jag piffa till den lite :) det jag använde var:
1 st almenacka
1 st fotocollage
1 st bakgrundspapper
1 st limpistol
1 st gemomskinlig plast
Jag gjorde ett litet collage av lite fina bilder i photoshop som jag sedan beställde.
Det tar lite tid men det blir rätt fint :) Min bild blev lite för liten för att täcka hela ytan så jag använde ett lila papper som bakgrund.
Sen för att inte att fotot ska bli helt förstört så använde jag genomskinlig plast utanpå som är självhäftande som jag bara klistrade på.
Och ta da!! Färdigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0