Vad man kan hitta i en väska...

Jag har en liten hemlig passion att gräva i gamla grejer. På mitt sommarställe finns det väskor, byrolådor och kistor som kanske inte har öppnats på flera år innan jag öppnade dom. Jag älskar att hitta gammla grejer, fundera på vems dom var vad dom användes till. Hitta på en liten historia bakom varje liten pryl...
Ett gammalt pennskrin som inte betyder något just nu, men för massa år sedan användes flitigt varje dag. Av någon som är precis som vi bara född några år tidigare.
Gammla affischer med blommor och reklam som man inte kan hitta någon annanstans utom de gömda och bortglömda gömställena, där ingen har någon aning om vad som finns.

Kommentarer
Postat av: matildan

så himla fin blogg du har erika! Så mysig med en massa härligt pyssel och underbara bilder!

<3

2010-09-27 @ 18:39:40
URL: http://hangmattemys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0