En del av mitt hjärta kommer alltid finnas i Småland

I helgen har jag varit på mitt sommarställe i Smålands djupa skogar. Det är märkligt att åka bort dit man inte känner någon, där det inte finns mobil eller internet som distraherar en. Man tillåter sig att ta det lugnt på ett helt annat sätt. Ta sig tid att njuta av att sitta på en stubbe, gå och tänka alldeles själv, sova, umgås med familjen och se lyckan i att få rensa trägårdsgången. Om jag kunde skulle jag dela med mig av mitt smultronställe till alla, tror att alla mår bra av att bara komma iväg ibland

Kommentarer
Postat av: Designtjejen/Emmelie

Vilka fina bilder!

2011-06-01 @ 07:39:13
URL: http://designtjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0