Billiga pysselknep för fattiga studenter del 1

Som många andra tycker jag om att pyssla men ifall man ska köpa pysselgrejer är det rätt dyrt. En del grejer måste man ju köpa men vissa grejer finns på närmare och billigare håll än vad man tror!
Sidenband eller band överhuvudtaget använder jag rätt ofta, till kort, smycken bland annat. Och nästan alltid när man köper klänningar eller toppar av olika slag sitter det sådana band vid axlarna så att man ska hänga upp dem på glagar utan att kläderna ramlar av. Men jag brukar ofta klippa av dom ändå för att dom är mest irriterande tycker jag, men väldigt fina att använda till annat :)
Man kan pimpa upp det mesta med små band, små rosetter finns ju på ganska mycket. Ett klädesplagg, ett par skor, grattiskort, anteckningsblock, det är mycket dom här små krabaterna kan användas till.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Åh detta verkar vara en mycket mysig blogg. Här tror jag att jag stannar!

2010-09-13 @ 21:21:45
URL: http://dettrorjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0