Bengans!

Min kära vän Maja blev helt förskräckt när hon fick reda på att jag aldrig hade varit på Göteborgs kära skivaffär Bengans! Så vi bestämde oss för att inviga mig och tog båten till Bengans!
Och sen blev det spårvagn...
Och tillslut hamnade vi här! Bengans! Bara skylten är ju helt underbar!
Det fanns helt sjukt mycket skivor...!  Maja hade stenkoll på vilka skivor hon skulle köpa men jag irrade runt som en galning och hade ingen aning! Det slutade till slut med en Coldplay skiva och en skiva med Navid Modiri och Gudarna som en present till en kompis :)

Kommentarer
Postat av: filip jönsson

Jag trodde att skivbutikernas tidsepok var över för länge länge sen! kul att det fortfarande finns några kvar! Senast jag var i en skivbutik var nog 5 år sen. För övrigt är den enda cd jag själv köpt backstreetboys singeln "shape of my hart".... ;)

2011-03-22 @ 16:46:12
URL: http://liteavfilip.blogg.se/
Postat av: filip jönsson

Haha, och om du ändå ska mobba mig så kan jag bjuda på den här också... När jag fyllde 8 år kom mina mamma och pappa in och väckte mig på morgonen med lite födelsedagspresenter som alla andra födelsedagar.

Ett av paketen såg jag direkt va det va, en CD-skiva! Inte så svårt att lista ut... Det stog på paketet att det var från pappa och när jag öppnade det såg jag till min förvåning och förskräckelse att det var Britey Spears debutskiva "...Baby One More Time"..............



Aldrig har jag tyckt så illa om min pappa som den dagen ;)

2011-03-23 @ 17:41:07
URL: http://liteavfilip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0